tisdag 20 mars 2012

Under My Umbrella

Tisdag är väl min vilodag, i alla fall när det kommer till intensiv träning. Igår blev det en löprunda på 3.8 km vilken kändes bra, börjar känna en aning starkare ben och kondition :). Idag gick jag en 4 km lång promenad i skogen som jag varvade med lite lätt jogging. Borde ha läst väderleksrapporten då promenaden slutade i ösregn, vilket många säkert tycker är rätt trist, men jag har aldrig haft något emot regn. Det känns snarare uppfriskande, fast det är klart, beror väl kanske på hur mycket regn det är ;). Imorgon blir det promenad och antingen intervaller eller en ca 2-3 km lång löpning. Tänker lägga upp lite tips på bra övningar för insida knä (muskelfästet) och höft imorgon. Något som jag haft problem med är just muskelfästet på insida knä, men med hjälp av dessa mycket mycket enkla övningar blev jag faktiskt mycket bättre!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar