tisdag 27 mars 2012

Kvällssol!

God kväll! Vilken härlig dag och vilket vackert väder!! :). Mina ben har fått några dagars välbehövlig vila och dagens löprunda i kvällssolen slutade mycket bra. I morgon väntar intervallträning och på torsdag är det dags för rockgympa igen.

Kvällssol i Nisseviken på Gotland sommaren 2011


På tal om något annat, nämligen hudvårdsprodukter, något jag intresserar mig av framförallt för att jag tycker man ska vårda sin hud. Ett hudvårdsmärke som jag vet fungerar och som jag varmt rekommenderar är Neostrata. En hudvårdsserie som utvecklar avancerade dermatologiska produkter vilka innehåller PHA (Polyhydroxisyror) och AHA (Alfahydroxisyror), syror som peelar huden på ett skonsamt sätt. Neostrata finnas inte att köpa i vanliga butiker eller skönhetssalonger utan bara hos en del hudläkare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar